Khamis, 22 Mac 2012

MY BOOK RECIPE

Hari ini nak celoteh pasal book collection terbaruku.Apapun thanks to my hubby krn mmberi sokongan pada aku dan membeli buku masakan utkku.Love U so much..muuaahh.
Buku ni dah lame dah beli.Tahun 2006.Masa tu aku sibuk ngan kerjaya ku.So x smpatlah nk cuba2 resepi ni.Just wat collection till aku jadi surirumah,baru aku selak2 buku ni.hihi



Buku ni mengandungi pelbagai resepi kek.Bagi sesiapa yg baru nak menceburi bidang kek ni,buku ini sememangnye bagus untuk direfer.
.
Buku ni mmg best.Tulisan dari Zati Dhati.Sesiapa yang dh mula berjinak2 dgn krim kek,buku ni memang tepat untuk dibuat rujukan.


So,setelah menjadi surirumah aku dgn beraninye menceburkan diri dlm dunia masakan kek ni.Walaupun byk risiko yang dihadapi,namun aku bersyukur sekurang2nye aku dah boleh buat kek untuk hidangan satu family.Dan aku berharap walaupun bidang ni hanya suka2,diharapkan juga semoga ALLAH memberkati usahaku utk aku menambahkan ilmu serta menambahkan pendapatanku.Insyaallah..amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan