Isnin, 19 Mac 2012

BISNESS OH BISNESS

Pada 24-27hb februari lepas ada Jom Heboh yang heboh kt melaka ni.Ramai gak artis2 yang dtg.Sempatlah jugak aku jengok2 jom heboh tu masa hari last(hari ahad)Tapi aku x jmpa satu artis pun.maklum ler pegi ngan sapekan..Dtg je jln terus je menonong n terus gi pc fair yg kat dlm dewan tuu..kat situ jer dh mkn bape jam ekk.
Apapun berbaloi gak byk benda2 faedah yg aku n my hubby beli.

                                                            puteri ayu

my kuih 
Sebenarnye nk citer ape biz yg aku n kawan aku wat pada mase tu...Biz ni kwn aku yg dpt tapi dptlah dikongsikan bersama dng aku..Memang byk tempahan yg dapat sehingga x menang tangan.Tapi cmner pun salutelah kt geng2 yg turut bertungkus lumus menyiapkan projek ni....projek2nye itu ialah tempahan kuih muih tempatan yg dioder tuk hotel mitc..
seri ayu

kuih tako

apam mekar

popia sambal

seri muka

popia biasa

Sebenarnye banyak lagi kuih2 yg dibuat pada masa aritu tapi x sempat nk upload.semua dah gelabah nk cepat. So kalau sesapa yg berminat dgn perkhidmatan ini bolehlah contact saya di talian 0136954584(cik Noor)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan