Khamis, 14 Jun 2012

KEK PECAN BUTTERSCOTCH

Assalam.Salam satu Malaysia..Semenjak aku tau kisah pembuatan kek di kedai kek especially Bakery non muslim,aku dh x beli lg kek dikedai..Sebelum aku mnceburkan diri dlm bidang ni ,ada gak aku beli hanya dikedai muslim jer..tpi kekadang harga kek murah tapi rasanya kurang sedap.Qualitynya pun kita x tau cmner..

So aku rasa satu credit bagi aku yg tau serba sedikit membaking ni.Walaupun designnye x bape cun mcm kt kedai,tapi darisegi rasa alhamdulillah...mmg sedap laa...



 kek pecan butterscotch


                             ni design kedua

                      order from azila hamid

Kek ni pulak order from adikku Zila hamid n hubbynya Faiz Shah sempena ulangtahun kedua perkahwinannye..Tahniah yer...semoga slamat menimang cahayamata dan berkekalan hendaknya..

          Pehh..yummy

menurut testimoni kek ni memang mabeless lah..


Apapun kepada yang berminat utk merasa kek ala2 secret resepi ni jgn malu2 utk oder yer....Call me CIK NOOR (0136954584)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan