Khamis, 31 Mei 2012

MY BOOK COLLECTION

Assalam dan selamat sejahtera semua.Hari ini rasa tension dan sedikit pressure melanda diriku.Akupun x tau.Bila sebut je hal ni msti tension n pressure..Apapun aku cuma mampu berdoa semoga ALLAH permudahkan segalanya...

Dari melayankan kemurungan baik aku jenguk2 majalah yg my hubby belikan untuk aku yang dah sekian lamanya..Tapi majalah ni masih cantik2.Bila ku telek majalah ni dibeli psejak tahun 2000.

Wau! dah lma dah tuu...Telek punya telek,Masyaallah banyaknyer resepiii...Part ni yang aku suka...Kan ape dulu memang aku x minat bab2 masak-memasak ni...Cuma sekarang jer aku dah byk berubah..hihihi(ye ker??)

                                     Majalah kesayanganku


                                    Majalah wanita dan ibubapa



                    Perghh... x dinafikan masakan melaka memang sodap2..




                            ni resepi feberet aku ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan